Acest website utilizează cookies-uri. Accept | Politica utilizare cookies

Despre instituție l Informații l Echipa instituției l Servicii l Servicii comunitare l APOSTILA l Transparență plăți l Parteneriate l Județul Timiș
 
 
 
Ultimele comunicate
Comunicat control primaria Dumbravita
Colegiu prefectural
Anunt
Legea 544 privind
accesul la informatiile
de interes public
Planul de aparare
impotriva inundatiilor
Buletin de informare
si comunicare (BIC)
Buletin de Afaceri Europene (BAE)
Documente de sinteza
Agenda de comunicate
   
   
  1. PROGRAMARE ONLINE
  2. VERIFICARE STATUS EMITERE
  3. ANUNȚURI IMPORTANTE
  4. Prezentare generală
  5. Programul cu publicul
  6. Tarife
  7. Termene de valabilitate
  8. Acte necesare pașaport
  9. Legislație
  10. Formulare
  11. Tipul cererilor care se primesc la sediul punctelor de lucru
  12. Eliberarea adeverintelor referitoare la exercitarea dreptului la libera circulație în străinatate
  13. Declarații de avere
  14. Protecția datelor cu caracter personal
   

PAŞAPOARTELE ELECTRONICE pot fi livrate solicitanţilor
prin curier la adresa de domiciliu sau reşedinţă contra cost.

Această opţiune poate fi solicitaţă la depunerea
cererii pentru paşaportul electronic.

Începând cu data de 20.03.2015, costurile aferente transportului
la domiciliu sunt în valoare de 7,97 lei (TVA inclus)
şi se achită de cetăţeanul solicitant, curierului,
în momentul primirii paşaportului electronic.

     
     
   

Adresa: in incinta Iulius Mall la etajul I
Telefon: +4 0256 227 292
Fax: +4 0256 227 445
E-mail: pasapoarte@prefecturatimis.ro

Sef Serviciu:
Daniel LEAHU

Structura serviciului:

  • Compartimentul Emitere, Evidenta Pasapoarte si probleme de migrari;
  • Compartimentul Restrictii;
  • Compartimentul Informatic.


Atributii
, conform ORDONANTEI nr. 83 din 30 august 2001, art. 6:

  1. Serviciile publice comunitare au urmatoarele atributii principale:
    1. solutioneaza cererile pentru eliberarea pasapoartelor simple, in conformitate cu prevederile legii, ale tratatelor si conventiilor internationale la care Romania este parte;
    2. administreaza, gestioneaza si valorifica registrele judetene, respectiv al municipiului Bucuresti, de evidenta a pasapoartelor;
    3. organizeaza, la nivelul judetului si al municipiului Bucuresti, gestionarea si controlul eliberarii pasapoartelor.
  2. Serviciile publice comunitare indeplinesc si orice alte atributii stabilite prin reglementari legale.
  3. Serviciile publice comunitare din cadrul prefecturilor conlucreaza permanent cu serviciile publice de evidenta a populatiei din cadrul consiliilor judetene si al Consiliului General al Municipiului Bucuresti.

Art. 36. (1) Serviciul public comunitar pentru eliberarea şi evidenţa paşapoartelor simple îndeplinește următoarele atribuții:

a. Cu privire la activitatea de eliberare şi de evidenţă a paşapoartelor simple:
a.1) soluţionează cererile pentru eliberarea paşapoartelor simple ori de prelungire a valabilităţii acestora, in conformitate cu prevederile legii;
a.2) asigura eliberarea, in sistem de ghişeu unic, a paşapoartelor simple, in colaborare cu serviciile publice comunitare locale de evidenta a persoanelor din subordinea consiliilor municipale, orăşeneşti şi comunale;
a.3) administrează şi gestionează registrul judeţean, de evidenţă a paşapoartelor simple si valorifica datele cuprinse in acesta;
a.4) furnizează permanent, in cadrul Sistemului naţional informatic de evidenţă a persoanelor, informaţiile necesare actualizării Registrului naţional de evidenţă a paşapoartelor simple;
a.5) asigură înscrierea de menţiuni in paşapoartele simple, în condiţiile legii;
a.6) organizează la nivelul judeţului, gestionarea si controlul eliberării paşapoartelor simple;
a.7) asigură soluţionarea contestaţiilor depuse la serviciul public comunitar pentru eliberarea şi evidenţa paşapoartelor simple.
(2) Atribuţii specifice ale activităţii Serviciului Public Comunitar pentru Eliberarea şi Evidenţa Paşapoartelor Simple, sunt detaliate în Regulamentul de Organizare şi Funcţionare propriu, aprobat cu nr. 22825/23.08.2013 şi care face parte integrantă din prezentul Regulament.

     
   
 

Pentru INFORMATII privind conditii de calatorie si documente necesare (PASPORT / CARTE DE IDENTITATE) va rugam vizitati WEBSITEUL MINISTERULUI AFACERILOR EXTERNE


0800.806.806
WWW.MAI-DGA.RO
Linie telefonica gratuita si website unde puteti sesiza faptele de coruptie ale angajatilor M.A.I.


AICI PUTETI GASI
Informatii cu privire la SIS - Sistemul de Informatii Schengen - SIRENE


HomepagePrezentare generalaEchipa institutieiServiciiJudetul TimisIn direct cu cetateanulContact
2003 - 2019 © Toate drepturile rezervate Institutia Prefectului judetul Timis. Termeni si conditii de utilizare.